Bir siparişi iptal etmek veya bir ürünü iade etmek için şu adımları izleyin:
1. Çevrimiçi siparişler için Müşteri İletişim Merkezi’ni +90 552 709 72 84 numaralı telefondan arayın veya yerel şubenizi ziyaret edin/arayın.
2. Ürünün hasar görmemiş, satılabilir bir durumda olduğundan emin olun (yalnızca teslimat sırasında kusurlu/hasarlıysa) ve tüm orijinal ambalaj ve aksesuarları içerdiğinden emin olun.
3. Siparişinizdeki son ürünün teslim alındığı tarihten itibaren 14 gün içinde iade talebinde bulunun. Kusurlu ürünleri hemen bildirin.
4. 30 gün sonrasında yapılan iadeler, Şube Müdürünün takdirine tabidir ve yeniden stoklama ücreti uygulanabilir.
5. Bazı stokta bulunmayan ve özel ürünler iade edilemeyebilir veya iade işlemi ek bir işlem ücreti gerektirebilir.
6. Tüm iade masrafları müşterinin sorumluluğundadır.
7. Çevrimiçi siparişler için Müşteri İletişim Merkezini arayın veya Sipariş İptal Formunu doldurun.
8. Teslimattan itibaren 14 gün içinde eksiklikleri yerel şubenize veya Müşteri İletişim Merkezimize bildirin.
Lütfen yasal haklarınızın bundan etkilenmediğini unutmayın.